ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

به دنبال متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان هستیم | افزایش ۴۰ درصدی سهم صندوق‌های بازنشستگی در بودجه سال آینده

  • کد خبر: ۱۵۰۰۶۷
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
  • ۹
به دنبال متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان هستیم | افزایش ۴۰ درصدی سهم صندوق‌های بازنشستگی در بودجه سال آینده
سخنگوی کمیسیون تلفیق سال ۱۴۰۲ گفت: اگر دولت حقوق‌ها را افزایش ۲۰ درصدی داده باشد، سهم صندوق‌ها در بودجه عمومی ۱۵ درصد است که برای سال آینده ۴۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، رحیم زارع، درباره افزایش بودجه صندوق‌های بازنشستگی در کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: ۱۵ درصد بودجه کشور متعلق به صندوق‌ها هستند که تقریبا برای سال آینده افزایش ۴۰ درصدی داشتند. بیش از ۳۳۰ هزار میلیارد تومان پرداخت به صندوق‌ها است که ۱۱۲ هزار میلیارد تومان صندوق لشکری، ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به فولاد و هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان وزارت اطلاعات است که صندوق جدا دارد و مابقی هم تقریبا بیش از ۲۰۷ هزار میلیارد تومان صندوق کشوری است که روی هم میانگین افزایش ۴۰ درصدی برای سال آینده را دارند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق سال ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: یعنی اگر دولت حقوق‌ها را افزایش ۲۰ درصدی داده باشد، سهم صندوق‌ها در بودجه عمومی ۱۵ درصد است که برای سال آینده ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی درباره صندوق تامین اجتماعی و بدهی دولت به این صندوق گفت: طلب تامین اجتماعی از دولت حسابرسی شده است؛ طلب این صندوق از دولت نزدیک ۳۸۰ هزار میلیارد تومان است که تبصره دولت می‌گوید نفت به جای این طلب می‌دهد که پیشنهادی هم در کمیسیون تلفیق داده شد که سهام بورسی و غیربورسی ۱۲۰ هزار میلیاردی یعنی در هر ماه ۱۰ هزار میلیارد تومان از سوی دولت برای تعدیل بدهی‌اش به صندوق تامین اجتماعی داده شود و ماهی ۱۵ هزار میلیارد تومان که تقریبا ۱۸۰ هزار میلیارد تومان می‌شود را نیاز است در سال آینده بدهد که متاسفانه رأی نیاورد. اما دولت احتمالا از محل فروش نفت خارج از سقف بودجه مبلغ را برای سازمان تامین اجتماعی بگذارد که خودش برود نفت را بفروشد.

زارع گفت: سهم صندوق‌های بازنشستگی در سال بودجه آینده تقریبا افزایش ۴۰ درصدی داشته که ان‌شاءالله در برنامه هفتم هم دولت و هم مجلس تلاش می‌کنیم نسبت به بازنشستگان هم متناسب‌سازی انجام شود البته یک همسان‌سازی انجام شده است که درصدد هستیم متناسب‌سازی هم انجام شود تا شاهد اعتراضات نباشیم.

منبع: ایلنا

 

اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
3
این‌قدر‌حرف‌میزنید‌عمل‌همبکنید
حافظ صاکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
2
ایاکمیسیون تلفیق ردیف بودجه امسال بابت همسان سازی حقوق هاکه بالغ بر90همت هست ودربودجه امسال امده درنظرگرفته، یاوعده های توخالی است. چراقانون گزارخودازاجرای قانون سرپیچی می کند. وازشهروندعادی انتظاراجرای قانون دارد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
1
2
عمر مستمری بگیرانو میگیرید تا دو زار زیاد کنید.خوش به حال رسمیهها شب میگن صبح تو فیش منظور میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
2
عمر مستمری بگیرانو میگیرید تا دو زار زیاد کنید.خوش به حال رسمیهها شب میگن صبح تو فیش منظور میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
1
امیدوارم اسفند حقوق بازنشسته هارو سروقت بدهید
حق
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
2
هم خودت فهمیدی چی نوشتی نهایت ۲۰تا۲۵درصده نه ۴۰ درصد
مستمربگیر تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
2
همش دورغ و سرکاری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
1
ماهیج یک ازاین مسایل درباره حقوق. را قبول نداریم.بفرمایید موضوع ۹۰۰۰ ملیارد مصوبه مجلس وتایید شورای محترم نگهبان چه شد.
بازنشسته
Germany
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
0
0
اميدواريم هرچه زودتر ۴۰ درصد تصویب شود وازاسترس راحت شویم وحتما باید ۲۵ درصد همسان‌سازی هم اجرا شود به‌ اضافه‌ عائله مندی وغيره که باید دوبرابر شود.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->